lördag 1 januari 2011

En alldeles egen Rino-klänning!


Jag har jättelänge tittat och beundrat Rinos jättesnygga klänningar och har själv slagit till på en. Kan det passa bättre än att den ligger i postlådan dagen innan nyårsafton?


Möjligen snäppet för vid så kanske tar jag in den lite, vi får se. Men för oss kvinnor som närmar sig trettio är det lite som hos barn; det kan vara bra att ha något att växa i.

Jag ska visa lite andra saker jag sytt i veckan. Jag och min symaskin är verkligen goda vänner nu, det är så kul att sy när allt flyter på och inget krånglar. Peppar peppar...



Ännu en beställd mysoverall till en vuxen. Svart sweatshirt och vita detaljer.



Och en liten pyjamas i overallmodell med dragkedja ända ner till foten. Första gången jag syr denna modell och jag känner verkligen att jag ska sy fler av denna!


Gott nytt år på er alla!



4 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Gott Nytt År!! Finfin klänning och jag gillar elefantpyjamasen skarpt! Det var jättefint med rött till.

Åsa Tidqvist sa...

jättefina saker! kul att ha en egen rino!

rino sa...

Kul att du visar en bild:-)
Hoppas att du kommer att gilla den ändå. Du får känna efter om du vill ta in den, sy kan du ju;-)

PajaS sa...

Å, va smickrande att du hittat hit, Rino! Jag är supernöjd! Fick många fina kommentarer om den på nyårsfesten!

Tack ni andra också!