måndag 23 juni 2014

Jag är sömmerska, inte bloggare =)

Som jag tidigare konstaterat. Jag tycker det är betydligt roligare att sy, än att fota och blogga. Därav desto fler sydda plagg än blogginlägg. Jag är helt enkelt sömmerska, ingen bloggare. ;) Trots vädret så är det faktiskt sommar och semester, och då behöver både jag och barnen lite nya kläder =)


 Söt kjol med rosett i cerisa stars från Znok design



Och en klänning i en gammal kioskvältare, också från znok; turkosa deer.


Kjol med spetsdragkedja till mig själv, sydd i prickig jeans med stretch i. Köpt på Ohlssons.

Klänning i surfare från Liandlo.com. Urgulligt tyg som matchar bra på stranden!


Jag och dottern ville ha varsin klänning i prickig viscose-jersey. Perfekt till sommarkläder!
 


Och sist men inte minst, en kofta till mig i ljuvliga Birds-tyget.


Hoppas ni alla får en underbar sommar!

Inga kommentarer: