fredag 30 januari 2009

Jag har fått en award!

... ifrån Liines syblogg! Tackar allra ödmjukast!

Reglerna för denna award kommer här:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg
2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna i deras bloggar

De bloggar jag har valt att ge awarden till är:

Pyssel på torp

MemLin

F.A.E.

Billaba

Krimskrams


Snoddas

Puh! Det finns flera hundra medbloggare jag skulle kunna utse men här är några!

5 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Tack snälla! Vad glad jag blir! :) Du gör också väldigt mycket fint!

Ahlard sa...

Åh så gullig du är. Stora kramisen till dig.

Krimskrams sa...

Tack tack! Så roligt att få en award. Jag ska vårda den ömt :-)

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Tusen tack. Vad glad jag blev och så oväntad den var.

Therese sa...

Tusen tack för din award!! Extra roligt är det för att jag faktiskt inte ens visste om att din blogg fanns! Roligt att ha hittat ännu en inspirationskälla!!

Du får ursäkta att jag inte skickar den vidare då jag tycker att det cirkulerar så otroligt många awarder nu för tiden. Dock gör det mig inte mindre glad över att jag fick just DIN award!

Här kommer jag åtminstone att kika in igen, det kan jag garantera!!