onsdag 28 januari 2009

Min första overall!

Jag har länge velat sy en ärmlös overall till min kille och knåpade häromdagen ihop ett mönster. Lite figursytt och utsvängt som vanligt, tycker det är gulligt på de små =). Men resten är inte min idé på denna dress. Min sambo hade en skjorta han skulle kassera men klippte ut ett broderat märke från den och ville jag skulle applicera det på dressen. Resultat:

En svart velour-overall som ser ut att vara arbetskläder för Kawasakis personal. Ja, ja. Modellen gillar jag i alla fall!

4 kommentarer:

[LiiNe] sa...

Du har en award att hämta på min syblogg!!

Skaparmani sa...

Vill bara ge dig beröm för dina härliga barnkläder, man blir glad av dom!

Ahlard sa...

åh så söt han kommer att vara. Jag ska komma och leka med kalle i min overall sen haha

PajaS sa...

Skaparmani - Åh, vad glad jag blir! Tack! Men DU gör ju oxå jättefina grejer!