söndag 11 januari 2009

Tänk om jag visste av...

...en pojke och en flicka i tvillingpar?! Hur kul vore det inte att ge bort ett sånt här set till dem?


Men nu gör jag ju inte det. Och inte har jag sytt dem i väntan på att någon vän ska leverera det snart heller. För en gångs skull ligger jag faktiskt ganska bra till i tid, är en sådan typ som annars alltid gör saker i sista sekunden. Plaggen är tänkta till en kommande vårmarknad. Det är så kul att sy utan tidspress. Men för all del - fastnar du för något du ser är det bara att hojta!

8 kommentarer:

Bustråden sa...

Fina kombinationer!

Mysebo sa...

Vad fint du syr! Iden med att ha kjol istället för ben på hängselbyxorna, var ju kanaon! Så underbar idé.
Får jag härmas?
Mvh Susanne

Anonym sa...

Vilken supersöt idé!
/June på www.junebacken.se

PajaS sa...

Tackar!

Mysebo, självklart får du härmas! Idén med att läsa andras sybloggar är ju bla för att få tips och inspriration!

vouffen sa...

Hade jag tvillingar kille + tjej hade jag köpt dem direkt :D ! Jättesöta!!!

Anonym sa...

åhh. vad söta ängselbyxor! :) Något du gör och säljer?=)

Mvh
Malin

PajaS sa...

Malin:
Tack! Jo, de flesta kläderna jag visar i bloggen är beställningar eller till försäljning. Prislista finns i vänstra spalten!

Ahlard sa...

Hej igen vännen, åh älskar ju de byxorna, men undrar hur stort tyg jag måste trycka för att det ska räcka till klänningen på bilden? Kramen